måndag, juli 18, 2011

Dagen efter urgrävningen...

Ja, det ser väl rätt kaotiskt ut, minst sagt! :)
Det blev en hel del grävt igår, trots att vi hade bröllopsdag (jag ser det som en trevlig present!)! :)
Själv har jag mest kört släp och skottat den här helgen, men lite grävning blev det för mig med! Jag skulle gärna vilja ha en egen grävare! I den stora baljan ska min snart ihopknåpade fontän stå (återkommer om det senare)!

Här ska växthusets grund byggas upp.

Men det återstår ju lite mer massor att göra sig av med först. Ska nog bli lite nya rabatter med, när jag ändå är i gång, så allt ska inte iväg, bara den värsta ogräsmattan! Idag har det varit riktigt skönt att bara sitta vid ritbordet!
:) Mia 

2 kommentarer:

Blomkärringen sa...

Åh, spännande, många projekt på gång. Hoppas ni hann att fira lite också (:D
Ha en bra kväll!

Mias Trädgård sa...

Hej och tack, jo lite grann, men det händer ju lite varje dag så någon gång ska det här väl också bli färdigt! :) Mia